Продавець "РіЗне" ТМ розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
146 відгуків
+380 (96) 321-69-27
Дуже вдячні за Ваш вибір!
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар, який був замовлений на сайті luminofor-kraska, буде доставлений у відділення або поштомат ТОВ «Нова Пошта», які були вказані при оформленні. Після огляду Ви можете ухвалити рішення, забрати товар або оформити повернення (обмін). Ви можете безкоштовно здійснити повернення (обмін) товару у таких випадках: 1. товар належної якості, але не відповідає замовленню; 2. пошкоджено упаковку товару чи сам товар; 3. минув термін придатності товару. Повернення товару можна зробити у відділенні «Нова Пошта», до якого було доставлено товар. Просто поверніть його співробітнику Нова Пошта і напишіть причину відмови в квитанції. Транспортні витрати на повернення товару покриває інтернет-магазин. Якщо товар був попередньо оплачений - Ви отримаєте всю суму передоплати протягом 5 робочих днів. Якщо після огляду або без огляду, Ви заберете товар, то Ви підтвердили що: 1. товар належної якості та відповідає замовленню; 2. упаковка товару та сам товар не пошкоджені; 3. термін придатності товару не минув. Після того, як ви підтвердите факт отримання – претензії не приймаються. Вам слід знати, Відповідно до Закону України про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток №3 – перелік товарів) парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню чи обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner